Довідка
Повне Товариство «Ломбард «Національний» ТОВ «Лендінг Кепітал» і Компанія»
ЄДРПОУ: 41481434
Юридична адреса:
01054, м. Київ, вул. Олеся Гончара, 41 літера «А»
Графік роботи Адміністрації щоденно:
з 9-00 до 18-00 (крім вихідних та святкових днів).
Служби підтримки (на час воєнного стану):
з 9:00 до 18:00 (онлайн-чати до 22:00)
Графік особистого прийому:
Вівторок, четвер з 14:00 до 17:00 за адресою: Україна, 01054, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 41, ЛІТЕРА А (крім вихідних та святкових днів).
Прийом клієнтів в офісі компанії припинено до закінчення воєнного стану
Телефон: (044) 227 72 16
E-mail: lombard.natsionalniy.ua@gmail.com
Зазначені контактні дані є чинними також для Споживачів, які належать до захищеної категорії відповідно до пункту 62 Розділу IV «Прикінцеві. та перехідні положення» Закону України «Про споживче кредитування».
До споживачів захищеної категорії відносяться:
а) військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів. спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України,. які проходять військову службу на території України;
б) військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи. внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби;
в) члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;
г) особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти;
Споживач, який належить до захищеної категорії та має бажання на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування припинити взаємодію з особами, зазначеними в абзаці першому цього пункту, його близькі особи, представники,. спадкоємці, поручителі або майнові поручителі повідомляють кредитодавця або нового кредитора про таке волевиявлення та про належність. споживача до захищеної категорії за допомогою будь-якого засобу комунікації, реквізити якого розміщено на веб-сайті такого кредитодавця. або нового кредитора, з наданням копій підтвердних документів про належність споживача до захищеної категорії.
Для цілей цього пункту підтвержними документами про належність споживача до захищеної категорії є: Для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації. України, які проходять військову службу на території України, — підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру. комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою. довідка за формою, встановленою додатком № 2 до цього Закону. Допускається складення довідки рукописним способом;
— для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби,. чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби, — посвідчення інваліда. війни;
— для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли, — посвідчення члена сім’ї загиблого;
— для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців,. які зникли безвісти, — інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те,. що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.
Директор: Горбач Олександр Олегович
1. Перелік фінансових послуг, що надаються фінансовою установою
НАДАННЯ КОШТІВ ТА БАНКІВСЬКИХ МЕТАЛІВ У КРЕДИТ У ВИГЛЯДІ ЛОМБАРДНИХ КРЕДИТІВ
2. Установчі документи Ломбарду та Відомості про власників істотної участі (у тому числі осіб, які здійснюють контроль за фінансовою установою)
3. Правила надання фінансових послуг
4. Документи з питань фінансового моніторингу
5. Відомості про склад наглядової ради та виконавчого органу фінансової установи
Вищим органом управління є Загальні збори Учасників.
Створення Наглядової ради в Ломбарді не передбачено установчими документами.
Виконавчий орган Ломбарду створюється та здійснює функції у відповідності до Засновницького договору Ломбарду, у тому числі визначає, планує та здійснює поточну діяльність Ломбарду, визначає у межах своєї компетенції напрямки розвитку Ломбарду, встановлення цінової, фінансової політики та забезпечення надання фінансових послуг Ломбардом відповідно до чинного законодавства України. Виконавчий орган Ломбарду вирішує всі питання в межах наданих йому повноважень, доручає виконання окремих організаційно-господарських функцій іншим посадовим особам Ломбарду, забезпечує додержання законності, зміцнення договірної дисципліни та обліку, а також виконує інші повноваження, надані Засновницьким договором Ломбарду, Довіреністю тощо. Виконавчим органом Ломбарду є директор
6. Відомості про відокремлені підрозділи фінансової установи
7. Відомості про ліцензії та дозволи, видані фінансовій установі. Відомості щодо включення надавача фінансових послуг до Державного реєстру фінансових установ
«Ломбард «Національний» ТОВ «Лендінг кепітал» і компанія» (код за ЄДРПОУ
41481434) на ліцензію на діяльність ломбарду з правом надання послуги — надання
коштів та банківських металів у кредит у вигляді ломбардних кредитів.
Посилання на Комплексну інформаційну систему Національного банку України:
https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/30000001009616
Про внесення ПОВНОГО ТОВАРИСТВА «ЛОМБАРД «НАЦІОНАЛЬНИЙ» ТОВ «ЛЕНДІНГ КЕПІТАЛ» І КОМПАНІЯ»
до Державного реєстру фінансових установ
Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи
серії ЛД № 672 від 26.10.2017 року (дата прийняття та номер Рішення про видачу Свідоцтва: 26.10.2017, № 4169.
8. Річна фінансова та консолідована фінансова звітність
9. Інформація/відомості про вартість, ціни, тарифи, розміри плати (проценти) щодо фінансових послуг (залежно від виду фінансової послуги)
Фінансовою послугою є надання коштів та банківських металів у кредит у вигляді ломбардних
кредитів під заставу майна. За користування фінансових кредитом клієнт сплачує проценти
у розмірі визначеному в договорі згідно тарифів ломбарду. Оскільки неможливо визначити
конкретний розмір суми витрат, які повинен сплатити клієнт, включно з податками,
повідомляємо порядок визначення таких витрат. Плата за користування кредитом
визначається у процентах та нараховується за кожен день користування кредитом — розмір
процента визначається договором.
За порушення клієнтом строку виконання зобов’язань (прострочення) за договором, ломбард
нараховує додаткові проценти (пені, штрафи, тощо). У випадку встановлення
законодавством України відповідних обмежень (заборон/мораторіїв) штрафні санкції
протягом періоду дії такого обмеження (заборони/мораторію) не нараховуються та
клієнтом не сплачуються. Нарахування штрафних санкцій відновлюється після скасування
відповідних законодавчих обмежень.
Інших витрат при отриманні фінансової послуги в ломбарді клієнт не несе.
ОПОДАТКУВАННЯ. Фінансово-кредитна операція (отримання – повернення клієнтом
фінансового кредиту) не передбачає для клієнта податкового навантаження. У випадку
реалізації майна клієнта, що виступало предметом застави за договором, клієнт
зобов’язаний сплатити належні податки згідно з чинним законодавством України. Якщо сума
реалізації майна перевищує суму заборгованості перед ломбардом та клієнт звернувся до
ломбарду з метою її отримання — згідно чинного законодавства, фінансова установа
зобов’язана утримати з цих коштів податок з доходів фізичних осіб за
ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5%, що призведе до зменшення цієї суми
на суму утриманих податків.
Вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти) щодо фінансових послуг залежно від виду фінансової послуги:
10. Інформація про договір про надання фінансових послуг
1. Наявність у клієнта права на відмову від договору про надання фінансових послуг.
Одностороння відмова від договору не допускається.
2. Строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову від договору,
а також інші умови використання права на відмову від договору. Положеннями договору не
передбачено право на відмову від договору та строк, протягом якого клієнтом може бути
. використано право на відмову від договору відсутній.
3. Мінімальний строк дії договору – один календарний день.
4. Наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, права дострокового виконання
договору, а також наслідки таких дій.
Розірвання договору допускається лише за згодою його сторін. Договір може бути розірвано
за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою
стороною, але в будь-якому випадку за умови задоволення грошових вимог ломбарду до
клієнта в повному обсязі. Наслідком реалізації клієнтом права розірвати чи припинити
договір є повернення клієнтом суми фінансового кредиту та сплата процентів за фактичний строк
користування фінансовим кредитом. Дострокове виконання договору клієнтом можливе за
його бажанням. Наслідком реалізації клієнтом права дострокового виконання договору є
повернення клієнтом суми фінансового кредиту та сплата процентів за фактичний строк
користування фінансовим кредитом.
5. Порядок внесення змін та доповнень до договору.
Зміни та доповнення до договору вважаються дійсними, якщо вони здійснені в
письмовому вигляді та підписані сторонами договору.
6. Неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової
згоди клієнта ломбарду.
11. Політика запобігання, виявлення та управління конфліктами інтересів
12. Санкційна політика
13. Можливість та порядок розгляду скарг споживачів фінансових послуг та позасудового врегулювання спорів. Інформація про наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства.
від клієнта письмового звернення. Порядок урегулювання спірних питань, що
виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється шляхом проведення
переговорів та задоволення законних вимог клієнтів.
2. Споживачі фінансових послуг мають право Звернутись до Національного банку
України з письмовим зверненням:
— онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму на
сайті Національного банку України за посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-
protection;
— поштою листом разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
У зверненні потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та
контакти. Вказати:
— прізвище, ім’я та по батькові;
— місце проживання;
— електронну пошту;
— суть порушеного питання, пропозиції чи скарги.
Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ.
Більше про правила звернень громадян – в Інструкції про організацію розгляду звернень
громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної
інформації в Національному банку України за посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-
protection.
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів.
Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь
надається впродовж 15 днів.
В окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів. Але
Національний банк України обов’язково повідомляє про це скаржника
3. Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до
законодавства:
При здійсненні ломбардної діяльності чиним законодавством не передбачено гарантійних
фондів чи компенсаційних схем